Ιδιωτικοποίηση δεν σημαίνει εκποίηση - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

29/07/2015

Ιδιωτικοποίηση δεν σημαίνει εκποίηση

Το ότι οι Γερμανοί -και όχι μόνο- έχουν αποφασίσει να εκποιήσουν ολόκληρη την πατρίδα μας είναι κάτι που μέρα με την ημέρα γίνεται και πιο εμφανές. Αρκεί να διαβάσει κανείς το πρόσφατο άρθρο του Γερμανικού περιοδικού Spiegel και θα καταλάβει την αρπακτική διάθεση των Ευρωπαίων απέναντι στην χώρα μας.

«Οι Αυστριακοί Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι (ÖBB) ενδιαφέρονται να αναλάβουν τους Ελληνικούς σιδηρόδρομους. Όμως ο πρόεδρος των Αυστριακών σιδηροδρόμων Christian Kern σε συνέντευξή του στο περιοδικό Trend [σημ. ΜΒΒ: Αυστριακό οικονομικό περιοδικό] αποκλείει ήδη εκ των προτέρων την καταβολή ενός αντιτίμου» και συνεχίζει παραθέτοντας ένα απόσπασμα από την συνέντευξη του Kern:

«Θα εξετάσουμε την περίπτωση. Όμως γνωρίζω πολύ καλά τους Ελληνικούς σιδηρόδρομους και εξεπλάγην με τα ποσά που επιδιώκονται από την ιδιωτικοποίηση. Σε περίπτωση που εξετάσουμε σοβαρά την περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποκλείω κατηγορηματικά την καταβολή αντιτίμου».

Ο Spiegel κάνει μια αναφορά στην δέσμευση που ανέλαβε η χώρα μας και αφορά στην εκποίηση της περιουσίας της ύψους 50 δις, κάνοντας ταυτόχρονα μνεία στις αναλύσεις των ειδικών που εκτιμούν πως είναι αδύνατο να επιτευχθεί το ποσό αυτό μόνο με ιδιωτικοποιήσεις. Μάλιστα ο Kern είναι ιδιαίτερα επικριτικός απέναντι στο ΔΝΤ και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ότι αφορά στην πορεία των ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα: «Αυτό που κάνουν το ΔΝΤ και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει σχέση με τα πραγματικά στοιχεία. Πρόκειται για ευσεβείς πόθους».

Ο Spiegel συνεχίζει λέγοντας πως «όπως έχουν κάνει και σε άλλες χώρες, οι ειδικοί του ΔΝΤ σημειώνουν στα έγγραφά τους φανταστικά ποσά και βάση αυτών προχωρούν στην ιδιωτικοποίηση ενός τομέα που θα έπρεπε να βρίσκεται υπό τον έλεγχο του κράτους. Οι Ελληνικοί σιδηρόδρομοι περιλαμβάνονται στον κατάλογο των προαπαιτούμενων. Ωστόσο η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποτελούσε στόχο και των προηγούμενων κυβερνήσεων, πάγωσε μετά την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τον Ιανουάριο.

Παραμένει άγνωστο το ποια είναι η πραγματική αξία των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Από την μια πλευρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέτυχε πλεόνασμα το 2013 μετά από πρόγραμμα εξυγίανσης, από την άλλη όμως ο όποιος ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να επενδύσει μεγάλα ποσά, μιας και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας είναι απαρχαιωμένο. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μόλις το 17% του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα είναι ηλεκτροδοτημένο, ενώ ο μέσος όρος ηλεκτροδότησης στην Ε.Ε. κυμαίνεται γύρω στο 54%. Πάντως οι μικρές αποστάσεις σε μια μικρή χώρα καθιστούν τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες σχετικά ασύμφορες, εκτιμά ο Christian Kern».

Οι πλιατσικολόγοι Ευρωπαίοι έχουν ήδη αρχίσει την μοιρασιά από τα λάφυρα της πρόσφατης επιδρομής τους και, κυρίως, την ανέντιμη υποχώρηση της Ελληνικής κυβέρνησης που οδήγησε στην προδοτική συμφωνία που επιβάλλει την εκποίηση της Ελλάδος. Οι επόμενες εβδομάδες είναι κρίσιμες και καθοριστικές για την πορεία του έθνους και όλοι οφείλουμε να είμαστε στις επάλξεις και ετοιμοπόλεμοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου