Αν μπορούσε το ΕΓΩ να γίνει ΕΜΕΙΣ - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

24/06/2014

Αν μπορούσε το ΕΓΩ να γίνει ΕΜΕΙΣ

«Εάν κάποιοι αποφασίσουν –γιατί βλέπω τώρα ένα πνεύμα κατά των δικαστών– και δεν δικαιώσουν τον εαυτό τους, διότι πιστεύω ότι ορθώς έπραξαν οι δικαστές και τον δικαίωσαν από την τυπική άποψη, της εφαρμογής του δικαίου, θα μπορούσε άλλος να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όπου θα εφαρμοστεί ο γενικός κανόνας δικαίου ότι δεν μπορεί να χειροτερέψεις αναδρομικά τις συμβατικές συνθήκες μιας εργασιακής σχέσης, σε έναν εργοδότη. Εκεί θα άνοιγε επίσης ο δρόμος για να δικαιωθούν κάποιοι και ανατρέπεται η οικονομική πολιτική. Γι’ αυτό το λόγο, εγώ δεν θα κάνω προσφυγή, παρόλο ότι υποφέρω, διότι 1.800 ευρώ δεν είναι μεν σύνταξη πείνας, αλλά δεν είχα προγραμματίσει στη ζωή μου να έχω τόσα. Είχα προγραμματίσει κάτι παραπάνω…» Τάδε έφη όχι κάποιος βιοπαλαιστής, αλλά ο κύριος βο(υ)λευτής του οποίου τα προσωπικά και οικογενειακά περιουσιακά στοιχεία σας είχα παρουσιάσει πριν από τέσσερις ημέρες.

Ειλικρινά δεν ξέρω ποιος κοροϊδεύει ποιον! Ήθελα να ήξερα πόσο ανόητους θεωρεί τους Έλληνες τόσο ο συγκεκριμένος, όσο και οι συνάδελφοί του. Σίγουρα όμως έχουν κάθε λόγο να κάνουν ότι κάνουν. Όταν κάθε βδομάδα σχεδόν, όπως και σήμερα 24/6/2014, ο συγκεκριμένος έχει ανοιχτό μικρόφωνο στον ΒΗΜΑ FM αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο μέσο προπαγάνδας του συστήματος και κανείς μα κανείς δεν αντιδρά με την απλή κίνηση του να κλείσει το ραδιόφωνό του ή την τηλεόρασή του, τότε καλά κάνει και θεωρεί πως απευθύνεται σε ανόητους! Κάθε φορά που οι άνθρωποι που δεν βγάζουν τον μήνα τους αλλά εν τούτοις πιστεύουν και στηρίζουν το σύστημα γιατί κάποιος βο(υ)λευτής τους έταξε μια θέση, ανανεώνουν την σύμβαση με το πολιτικό κατεστημένο που διαλύει την χώρα. Το μεγάλο πρόβλημα στη χώρα μας είναι πως δεν αναζητάμε ηγέτη, αλλά κάποιον να μας κάνει το χατήρι. Δεν μας ενδιαφέρει και δεν αποτελεί προτεραιότητα το συμφέρον του τόπου, αλλά οι προσωπικές επιδιώξεις.

Το πρόβλημά μας είναι πως έχει χαθεί το κριτήριο και η κρίση. Δεν μας απασχολεί το τι συμβαίνει γύρω μας και αυτό δίνει το δικαίωμα σε αυτούς που έχουν απώτερους σκοπούς και κρυφά σχέδια να δρουν ανενόχλητοι. Το ΕΓΩ δεν έλυσε ποτέ κανένα πρόβλημα, αντιθέτως δημιούργησε και δημιουργεί τα προβλήματα που μαστίζουν την ανθρωπότητα ολόκληρη! Όλα τα προβλήματα του ΕΓΩ λύνονται πάντοτε και μόνο, από το ΕΜΕΙΣ! 

4 σχόλια:

  1. Μεγάλη κουβέντα αδελφε μου το ΕΜΕΙΣ ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον ΕΜΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έχουμε να χάσουμε αν γίνουμε ΕΜΕΙΣ; Κι όμως σχεδόν συχαινόμαστε ο ένας τον άλλον. Συνεχίστε όμως, μας φέρνετε πιο κοντά. Θέλει χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..Πολύ μεγάλα και ''παχιά'' λόγια αδερφέ, εν Κυρίω, λέμε.. άς κοιτάξουμε να ξεστραβωθούμε στα απλά καί καθημερινά, που δέν σηκώνουμε μύγα στό σπαθί μας.. με τους ανθρώπους που γνωρίζουμε 20 χρόνια, και μετά θα βγάλει διάτα ο Κρούταγος της Μπαρμπαριάς Ο Τσάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομολογώ πως δεν κατάλαβα το σχόλιο αγαπητή eleonora. Επιπλέον η τελευταία φράση με μπέρδεψε λίγο γιατί μου θύμιζε και δεν μου θύμιζε κάτι. Είμαι της αρχής, όταν παραθέτω κάτι να το παραθέτω σωστά ή καθόλου. Ποτέ στο περίπου ή στο τι θυμάμαι.

    Κωστής Παλαμάς, Η φλογέρα του βασιλιά: "Έβγαλε διάτα ο Κρούταγος, της Βουλγαριάς ο τσάρος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή